Isnin, 21 November 2016

Kecewa Cinta Ditolak Gadis Sabah Dan Sarawak, Pemuda Dari Melaka Hina Gadis Borneo

Gara-gara kecewa cinta ditolak oleh gadis dari Sabah dan Sarawak, seorang pemuda dari Melaka telah memuatnaik status menghina gadis-gadis dari Borneo.

Status pemuda yang mengunakan nama Nur Firdaus di Facebook tersebut telah menjadi viral dan mengundang kemarahan kepada netizen-netizen dari Borneo khususnya dari Sabah dan Sarawak.

Menurut sumber yang diperolehi, punca pemuda tersebut menghina disebabkan cintanya ditolak oleh gadis-gadis dari Sabah dan Sarawak.

Pemuda tersebut dikatakan cuba memikat dan menagih cinta beberapa orang gadis Sabah dan Sarawak yang berkerja di sebuah kilang di Melaka.

Namun malangnya cintanya ditolak kerana gadis gadis dari Sabah dan Sarawak tidak berminat. Oleh kerana terlampau kecewa, pemuda berkenaan kemudian memuatnaik status berunsur penghinaan tersebut.

Setakat ini dari dari pemerhatian kami, akaun facebook lelaki berkenaan telah diserang bertubi-tubi oleh netizen dari Sabah dan Sarawak yang tidak berpuas hati dengan penghinaan yang dilemparkan kepada gadis-gadis dari Borneo. -KMS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan