Rabu, 8 Februari 2017

Empat gerai di Jeti Samarahan terbakar

Kota Samarahan - Empat buah gerai yang terletak berhampiran Jeti Feri Kota Samarahan di Jalan Muara Tuang dekat sini musnah dalam kejadian kebakaran awal pagi ini.

Kejadian kira-kira pukul 4.30 pagi itu telah mengakibatkan tiga buah gerai menjual kuih dan minuman tersebut musnah terbakar 100 peratus, manakala sebuah lagi terbakar kira-kira 30 peratus.

Komander Operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Kota Samarahan, Kam Liman berkata,sembilan anggota bomba bergegas ke lokasi sebaik menerima panggilan kecemasan berhubung kejadian itu pada pukul 4.34 pagi.

Katanya, sebaik tiba, api sedang marak membakar tiga daripada lapan buah gerai yang terletak di situ.

"Kepantasan anggota bomba melakukan kerja-kerja pemadaman api berjaya menyelamatkan empat buah gerai daripada turut musnah terbakar," katanya ketika dihubungi sebentar tadi.Mengulas lanjut, Kam memberitahu, punca dan jumlah kerugian akibat kebakaran itu masih lagi disiasat."Operasi pemadaman api tamat sepenuhnya pada pukul 6.38 pagi," katanya.

1 ulasan:

  1. Iklan Jawatan Kosong di JobThru.com PERCUMA

    Kami dari JobThru ingin menjemput semua majikan di Malaysia untuk iklankan kerja kosong di JobThru.com percuma. Jangan lepaskan peluang ini.

    Jenis pekerjaan:

    1. Full-time
    2. Part-time
    3. Internships (Latihan industri)

    Iklankan disini ---> https://jobthru.com/register

    Terima kasih atas sokongan anda


    Yang ikhlas,

    JobThru Team
    www.jobthru.com

    BalasPadam